luni, 30 noiembrie 2009

Trebuia,cred.

Sper sa nu ofensez mentalitatea cuiva prin ce voi posta.
Cred ca imi voi face un obicei sa incep o postare cu o intrebare retorica,mi.se pare specific mie chiar,doar 'Eu' sunt tipul care trebuie sa intrebe ceva mereu,tipul care mereu dezvolta si abereaza sau doar tace si asculta.[aberand in propia.i minte]
My question is,What is love?[baby don't hurt me->faza comica care ar trebui sa te faca sa iti indoi colturile gurii si sa iti pliezi ochii,numai pentru ca aberez.]
Revenind,what is love domne'?
Din perspectiva mea,poate fi formata din foarte multe,nenumarabile,infinite lucruri,fapte,vorbe,sentimente,momente adanci si semnificative,care chiar cred ca te formeaza ca persoana.
Faptul ca ai o mana calda care se potriveste perfect cu a ei/lui?sentimentul de "a fi capabil de.a simti veridicitatea afirmatiei mentale - el/ea e alesul/a!"un sarut,chiar primul?thrilul sarutului?accelerarea batailor inimii cu fiecare atingere?faptul ca un hug te poate face sa lacrimezi de fericire sau chiar dimpotriva? [normal ca iubire fara suferinta nu exista,ce balanta ar mai fi atunci?] sentimentul de protectie din Acel hug? Tot prin ce-ati trecut impreuna si fiecare lucru mic care pus ca o piesa de puzzle,iti creeza un tablou infinit? [lasand exemplele de genul...]
Iubirea si acele doua cuvinte magice sunt de cele mai multe ori folosite ca incheiere intre 2 persoane ce se " iubesc ". De ce sa nu zici spre exemplu , te iubesc ca un fel de buna,si dupa sa faci ceva dragut incat sa provoci un zambet. [ asta as numi.o iesirea din tipar->fericirea ta constand in zambetul si bunastarea celorlalti] ideea fiind ca nu trebuie sa eziti prea mult,sa fi tu insuti,sa fi ferm convins de acest lucru,in fond,de ce te.ai mai implica intr.o relatie daca nu te simti comfortabil? Cred ca maaai oricine,observa 'lucrurile,faptele ' astea mici,pana si un pupat pe obraz,Hey! iti poate face ziua chiar. A fi capabil de.a iubi si a oferi incredere,intelegere ,nu cred ca iti poate aduce decat,ceva special,poate chiar iubire,chiar mai mult de atat.

Parerea mea!

2 comentarii:

  1. dude,nu esti aici sa ofensezi mentalitatea cuiva.nu esti aici ca altcineva sa-si faca o anume parere desspre tine...
    [stai,jesus.Asta sunt eu:))]
    Nu stiu.eu aici ma eliberez,ma exprim.e ceva pentru mine nepasandu-mi de parerea lumi.atat.

    oricum.Sunt de acord cu tot ce ai scris.

    Couse i love you.
    i R. love?

    RăspundețiȘtergere
  2. am citit postul asta de 27 de ori.[numarat].

    RăspundețiȘtergere