vineri, 4 decembrie 2009

desigur :D.

Stii cat de amuzant e sa ai un var pe nume Kano,care mai tarziu te va inspira?
Continuand cu amuzamentul in a avea un Kano ca var.
Urmatoarele beneficii pot fi castigate:
-Amuzamentul de-ai fura jucarii si a-i observa fata specifica ca in reclamele cu visacard - priceless. [ sau in momentul in care tu pleci cu maica.ta,ii faci cu mana,pardon,cu jucaria din mana ta,el ofticandu-se atat de tare incat e pe aproape de-a musca din fereastra? ] :D -> Praisles!
-Ai cu cine te juca cand esti mic,ai de cine sa razi si viceversa,cand esti mare efectul fiind si mai accentuat.
-Poate la batranete ne vom vedea pe strada si vom rade unul de celalalt,doar pentru ca avem fete de kanorachisti.
-Un nebenificiu pentru mine,uitarea multor amintiri,adica,cum sa uit ca maica.mea cand vorbea cu maica.sa , ne mai punea si pe noi la aparat,el scotand sunete de imperechere,si eu grohaind ca o maimuta.CUM? e nasol domne!
-Un alt beneficiu este ca m.a inspirat acum un an si nustiu cat,sa fac exercitii,citez " daca nu eram eu,nu ajungeai terminator acum " [ sau ceva de genul. ]
-Ras isteric la un joc cu masinute.
-Poate de la atata ras,ramai tanar -> REZULTAND ELIXIRUL VIETII.:D
-Dentist personal,iti poate scoate dinti ca apoi tu sa il lauzi pentru asta,si sa uiti cand devii adolescent.
-Lovirea multor puncte cu scafarlia,doar de dragul de-a face asta.
-As cita ce tocmai mi-a zis despre cum mi-am primit o usa in cap , dar am decis in 2 secunde ca e mai amuzant sa va las sa va inchipuiti acest lucru.
-Te poti juca Gta numai stiu care,cand tu nici nu aveai computer pe vremea aia.
Atatea chestii,care din pacate le-am uitat,in mare parte.
Dar le voi afla pe toate.
Si voi rade!

Un comentariu: