luni, 4 ianuarie 2010

Vreau sa.

Acesta va fi un post care are ca scop descarcarea unor ganduri de viitor,sau other stuff.
Pai as vrea [sa]:
-imi fac o agenda cu ce planuri am,cu goluri in viata sau orice alt gol.
-sa pot face o magie incat sa cant bine la chitara.
-paru creste,deci nu se pune.
-sa fac niste schimbari,orice ar putea insemna ' de bine '.
-sa imi cumpar haine de 'badass' si sa sperii lumea pe strada cu ciocul.
-sa profit de vara asta cum nu se poate,desi eu pot.
-sa am de nicaieri un bike capabil sa ma duca oriunde,sa fie cald,si atunci cand dau din cap sa ma uit inapoi,sa ma loveasca o pleata de par,declansand un zambet de mandrie.
-sa capat ' camera mea.' unde pot avea si eu o camera personalizata,cu o usa ciudata,si cu peretii albastri,unde sa miroasa numai a mine,sa fie numai lucrurile mele peste tot,si sa fie antifonata!
-sa te tin de mana in continuare,si sa fie la fel.[poate alte peisaje,si alte lucruri de to do :"> ]
-in agenda aia cu " to do " stuff,sa gasesc cat mai multe chestii interesante[mersi Kano,poate facem cateva obiective impreuna :)) ]
-sa imi cumpar o acustica!
-sa ma tin odata cum trebuie de cardio si exercitii.
Dar stii ce?
Poate ma plang prea mult; O sa caut o agenda si ma pun pe treaba,incepand de acum.:D
[nici nu cred ca era nevoie ca altcineva sa citeasca ce tampenii am zis eu mai sus,doar m-a ajutat sa imi conturez anumite lucruri prin cap.]
Yo momma!

Un comentariu: